מתקדמים גם במכירות ברשת – כל מה שאתם צריכים לדעת על אתרי ecommerce

אתרי מסחר אלקטרוני (ecommerce) הם סוג אתרים פופולארי מאוד בשנים האחרונות אצל יזמי אינטרנט. אבל אם אתם בעלי אתר ecommerce או שוקלים להקים אתר כזה, יש עוד תחום שחיוני שתשקיעו בו – קידום אתרי מסחר אלקטרוני. מה זה אומר? ומה מיוחד בהקשר זה לגבי אתר מסחר?

במה מדובר?

בדומה לקידום אתרים בכלל, קידום אתרי מסחר אלקטרוני מיועד להביא את האתר לידיעת לקוחות פוטנציאליים. המטרה היא, שלבסוף הלקוחות המתאימים ביותר ייכנסו לאתר ושכמה שיותר מהם יהפכו לקונים בפועל וללקוחות חוזרים. במילים אחרות, באמצעות קידום באתרי ecommerce, אתם ממקסמים את יחס ההמרה ובהמשך לכך, גם את ההכנסות ואת הרווחים. למי זה מתאים? לכל מי שמפעיל חנות מסוג זה! אלא אם יש לכם רק לקוחות קבועים, שכולם כבר מכירים את החנות ואתם לא רוצים עוד לקוחות. כמה עסקים נמצאים במצב הנדיר הזה?

מדוע זה חשוב?

ראשית, חיוני להבין מדוע חשוב להשקיע בפעילות קידום מסוג זה:

 

 

  • בלי קידום, אין כניסות לאתר – ללא קידום כזה, האתר שלכם יהיה "פיל לבן". כמו קניון חדש ונוצץ אבל שומם, בגלל שאיש עדיין לא שמע עליו.
  • אתרים בעלי מאפיינים מיוחדים – קידום אתרי מסחר, שונה מהיבטים רבים ביחס לקידום אתר תדמיתי פשוט. זאת, הן משיקולים של אופ