תפנית מציגה: התוכנה שתקל על חברות אשראי חוץ בנקאיות בישראל

ישנו כיום ביקוש גובר להלוואות, כאשר רבים זקוקים לפתרון לכך אשר זמין מעבר לבנקים. בכדי לספק לכך מענה טוב וגם לא לסכן את עצמן, חברות אשראי חוץ בנקאיות נדרשות לפעול באופן מסודר מאוד. כלי עזר מיוחד ורב עוצמה מאפשר לעשות זאת תוך הפחתת סיכונים וניהול משופר של פעילות העסק בכלל. זו היא תוכנת תפנית, בגרסתה המותאמת עבור חברות אשראי חוץ בנקאי.

תפורה עבורכם, להשגת התוצאות הטובות ביותר

בכל תחום מומחיות, כלי עבודה מתקדמים באמת, צריכים לספק שני דברים:

  • התאמה למטרה – להיות תפורים ספציפית עבור תחום המומחיות שבו פועלים ולא כלי גנרי, אשר מספק פתרון בינוני.
  • איכות – כמו כן, הכלי בפני עצמו חייב להיות איכותי. בהמשך תקראו על החברה שעומדת מאחורי תפנית ותוכלו לראות, שהיא בהחלט עונה על קריטריון זה.

באמצעות מערכת לניהול אשראי חוץ בנקאי של תפנית, תוכלו להשיג את שני אלה בדיוק. זהו פתרון טכנולוגי מתקדם בתחום המימון, עם מכלול שלם של כל הדרוש לשם ניהול חברת אשראי חוץ בנקאי. מה זה אומר בפועל?

 

 

עזר לצמצום סיכונים

כידוע, יכולת הלווים להחזיר את ההלוואה מציבה לעתים סיכונים למלווים. יישום פתרונות טכנולוגיים להפחתת סיכונים כגון תפנית מקל על חברות אשראי חוץ בנקאיות, כולל בהיבט צמצום הסיכונים. זאת, בין השאר באמצעות

  • התממשקות עם מקורות למידע מדויק ועדכני על הלקוחות.
  • תמיכה ברגולציה בתחום זה, באופן מלא.
  • ניהול מגוון הבטוחות להלוואה (כגון רכב או נדל”ן).
  • בקרה מתקדמת על פירעון הלוואות, ניהול גביית ריביות פיגור בתשלום.
  • סיוע בניהול הטיפול המשפטי במידה והדבר נדרש.

תכונות מרכזיות

תפנית היא מערכת ERP ולכן, היא מבוססת על "מודולים" שונים (אם כי אינטגרטיביים), כולל הבאים:

  • ניהול מתן וקבלת הלוואות – כולל כל הפרטים החשובים לכך, כגון ריביות והצמדה, עמלות ועוד.
  • ניכיון המחאות – כולל יכולות כגון ניהול מחירון אחיד עם אפשרות להחרגות, אינדיקציה של השתתפות בעלות ממשית לכל עמלה והגדרת כרטסת הנהח”ש לכל סוג הכנסה.
  • ניכיון כרטיסי אשראי – כולל ניהול לקוח, חשיפה, אובליגו, סוגי עסקאות, עמדות מכירה פיזיות או וירטואליות / מסופים.
  • ניהול פיננסי – לפי כל כללי החוק והחשבונאות. ניהול ספר ראשי, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, דו"חות כספיים, ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
  • ארכיון דיגיטלי – מאפשר לנהל מסמכים ישנים באופן נוח, כולל סריקת כמויות מסמכים גדולות במהירות. כמובן, הארכיון מאפשר גם איתור ואחזור מהיר של מסמכים מבוקשים.
  • ניהול קשרי לקוחות (CRM) – ניהול קשרי לקוחות הוא חלק חשוב מאוד במערכות ERP. וודאי בהקשר הלוואות. מודול זה, יסייע לכם להתנהל באופן המקצועי והיעיל ביותר מול הלקוחות, כמו גם לשפר שביעות רצון לקוחות ובכך לשמר לקוחות.

תפנית מציעה גם פתרון לטיפול בפקטורינג, ניהול מכירות, ניהול רכש וניהול השירות.

עוד על מטריקס – המקור האיכותי לתפנית

תפנית מפותחת בידי חברת מטריקס, שהיא חברת טכנולוגיה מהבולטות ביותר בארץ. זו היא חברה וותיקה ורבת מוניטין. לכן תוכלו לדעת בוודאות, שאתם בוחרים במוצר איכותי ובכל השירותים שמשלימים זאת, כגון תמיכה טכנית. חטיבת המערכות העסקיות במטריקס מפתחת את תפנית באופן מתמשך, תוך שיפור מתמיד והתאמה מרבית לדרישות השוק המקומי. זאת, כולל התאמת תפנית למגזרים עסקיים שונים בחברות גדולות. מלבד מגזר האשראי החוץ בנקאי, הדבר מתבטא גם, למשל, במגזרי הקמעונאות, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, נכסים ונדל”ן מניב, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים ועוד.

לסיכום

צמצמו סיכונים ונהלו את פעילותכם בתחום האשראי החוץ בנקאי, באופן המקצועי והטוב ביותר. כיצד? נסו את תפנית.

נגישות