פתרון התקשורת שכל ארגון צריך: הכול על מרכזיה וירטואלית לעסקים בענן

שיווק, מכירות, תמיכה, אינטראקציה עם אינספור גורמי חוץ וכמובן לקוחות – כל זאת ועוד, מתבצע דרך מערכות הטלפונים בעסקים. לאור זאת, מובן מדוע מדובר בסוג מערכות "צנוע" יחסית, אבל חשוב ביותר. מרכזיה וירטואלית לעסקים בענן לוקחת נושא חשוב זה לרמה הגבוהה ביותר. במה זה מתבטא? מי זקוק לפתרון מסוג זה? מה חשיבות הספק? ומה עוד חשוב לעסקים לדעת על מרכזיות וירטואליות לעסקים בענן?

על הצורך והפתרון

עסקים זקוקים לפתרון טלפוניה אשר ייתן מענה לדרישות התקשורת המורכבות שלהם. במקביל, מחפשים באופן תדיר דרכים לפשט את מערכות המחשוב שצוברות מורכבות. כמו כן, מורכבות זו מתבטאת בעלויות רבות, כך שישנו גם צורך חשוב לצמצם עלויות. מרכזיה וירטואלית לעסקים בענן עונה על דרישות אלה היטב. זו היא מרכזיית IP, אשר מהווה פלטפורמה מאוחדת וגמישה לתקשורת. מרכזיה וירטואלית מספקת פתרון תקשורת מצוין אשר מאפשר גם את יכולות התקשורת הבסיסיות כגון ביצוע שיחות לשלוחות שונות וגם מבחר יכולות מתקדמות וחשובות לעסקים. האפקט הכללי הוא של קבלת שיפור בעסק בהיבטים כגון שדרוג התקשורת וחסכון בהוצאות, אך גם שיפור שירות לקוחות, שיווק ומכירות ועד.

לאילו סוגי עסקים זה מתאים?

מרכזיה וירטואלית לעסקים בענן מתאימה למעשה כמעט לכל עסק. ראשית, כל מי שמעוניינים לשפר את האינטראקציה עם לקוחותיהם, יעשו בחוכמה אם ישתמשו במרכזיה כזו. עסקים קטנים יימצאו פעמים רבות שאין להם את התקציב לקבל את אפשרויות התקשורת המתקדמות ביותר, כמע�